baadgiirl

Direktlänk till inlägg 8 december 2015

Lucia och UG häng!

Av Larsson - 8 december 2015 22:24

Hej gubbar.. Seriöst, skiter i den där bloggadvents kalendern nu. Orkar lixom inte hehe!! Men det kommer att komma upp andra inlägg, kanske inte varje dag och så. Utan mer när jag känner för de. Blir mer struktur i bloggen, efter jag bloggat ett tag, förhoppningsvis!!

Idag har jag varit på UG med Johannes. Ensam tjej där idag "AWKORD"!
Apropå awkord, har ni kollat den serien på MTV? Om ni inte gjort det e de ett STOORT måste. Den är verkligen toppen!

På skolan idag körde vi första genrepet inför luciatåget vi ska ha på fredag. Gissa vem som är lucian?

Jo jag, ska verkligen bli jätte kul. Var ju typ ens största dröm när man var 5.
Men är jätte nervös och rädd för att mitt hår ska brinna upp?! Riktiga ljus vettu haha..

Mer inlägg kommer imorgon puss och
kram Guizz <3

PS: Ett till inlägg om UG kommer upp imorgon!



HOLY SHIIT!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larsson - 1 december 2015 18:56


Hej på er

Av Larsson - 30 november 2015 22:46

Heej gubbar!! Imorgon är det ju 1 December, vilket är helt underbart. BARA 24 DAGAR KVAR TILL JULAFTON!! Helt underbart. Älskar verkligen dem röda gardinerna, alla små söta dekorationer, tomtar, lussebullar och julgodis. Snö och varm choklad! Hu...

Av Larsson - 25 november 2015 15:14

Tjena gaiiz. Skrev en text på första inlägget, men den försvann haha!! Så texten kommer här: Fick den frågan på ASK av en 16 årig kille som bor i Malmö! Jag gav han min KIK. Skriver med han ibland. Men asså våran konversation började med att jag ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards